Minősítés

Információk

 

Üzlet
4030 Debrecen Galamb utca 19.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00
Szombat: 8:00 - 13:00

Üzlet: 0670/701-9701 

 
Szerviz és használt értékesítés

4033 Debrecen Sámsoni út 121.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00


Szerviz : 0652/230-613


Hűtőgépek javítása, szervizelése:

0630/867-8531


 

Bankártya



Üzletünkben, Master, Maestro és Visa bankártyát is elfogadunk!

Termékajánló
Házhozszállítás

TOP termékek
Hírlevél

Gyakran Ismételt Kérdések

Alap fogalmak és tulajdonságok:


Szépséghibás termék jelentése: 
A termék minimális horzsolással vagy ujjbegynél kisebb, inkább fénytörésnél észrevehető sérüléssel kerül hozzánk, ezeket is érdemes megtekinteni, viszont tényleg elenyésző a sérülése.

Szállítássérült készülék:
Konkrét sérülés van a terméken, ami jól látható, jellemzően az oldalán és az elején, ezeket mindig fotóval be is mutatjuk oldalunkon. A sérülés nem befolyásolja a készülék működését, jellemzőek lehetnek a horpadások és a festéksérülések is.

Visszatérített készülék:
Ezek a készülékek külföldön voltak beüzemelve és 90-120 napon belüli visszavásárlásra vagy hitel nem fizetése miatti visszatérítésre került. 
A készülékekre teljesértékű garancia érvényes vagyis 12 hónap, természetesen ezután is lehet hozzánk fordulni szervizeléssel kapcsolatban.
A termékek tesztelésen és átvizsgáláson estek át, így teljesértékű készüléknek minősül. 

Esztétikai hibás termék:
Talán azért is tettem külön kategóriába, mert itt nagyrészt gyári csomagolt készülékekről van szó, amelyek a készítésük közben ,nem megfelelő színű műanyagot kaptak, vagyis a termék végellenőrzésekor semmi műszaki problémát nem találtak. Jellemző eltérések, festés hiba, rossz műanyag szín, nem zárható kulccsal a készülék stb.

Felújított termékek:
Jellemzően olyan készülékek, amik több év használat után egy nagy szervizen estek át, ahol a kopó forgó alkatrészek is cserélve lettek.

 


Fizetési lehetőségek:

Átutalással tudok fizetni?
Természetesen, ilyenkor átutalási számlát adunk ki, melynek sorszámát a közlemény rovatba kell feltüntetni.

Utánvétre van lehetőség?
Debreceni vagy Hajdú-Bihar vármegyei kiszállítás esetén, van lehetőség átvételkor készpénz formájában fizetni. Országos kiszállítás esetén utánvétes fizetés nem lehetséges. 

Lehet kártyával fizetni?
Igen, a Galamb utcai üzletünkben lehet. (Kivéve Visa kártya)
Sámsoni úti üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.


Garanciás információk:


A garanciát hol tudom érvényesíteni?
Minden esetben a garanciához az általunk kiállított garancialevél vagy számla szükséges, amennyiben gyártói garancia vonatkozik a készülékre ott a jótállás jegyben tudja megtekinteni a szerviz elérhetőségét.


Garancián túl hol tudom szervizelni a készülékem?
Abban az esetben, ha nálunk vásárolta készülékét, a sámsoni úti szervizunkben tudjuk javítani. 


Mennyi idő általában a szervizelés?
Átlagban 13 munkanapot lehet mondani, viszont ez függhet az alkatrész beszállító partnertől.
Minden esetben felvesszük az adatokat és tájékoztatjuk a javítás készenlétéről.


Tudnak biztosítani cserekészüléket?
Szervizelés ideje alatt sajnos cserekészülék biztosítására nincs lehetőség.




Házhozszállítás:

Van házhozszállítás? Mennyibe kerül?
Debrecenben és Hajdú-Bihar vármegyében ingyenes a házhoz szállítás.


Beviszik a lakásba a készüléket?
Debreceni és Hajdú-Bihar vármegyei kiszállítás esetén a készüléket a kért helyre tesszük.
A régi készülék kikötését sajnos nem áll módunkban megvárni.


Bekötjük a készüléket?
Minden eseben a készülék bekötését a vevőnek kell biztosítania.


Van országos kiszállítás?
A termékeket az ország bármely pontjára ki tudjuk szállíttatni futárszolgálattal. Fontos: átvétel előtt ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, amennyiben sérülést talál rajta, kérjük az arról készült fényképekkel az alábbi elérhetőségen jelezze számunkra: 220elektronika@gmail.com .


Mennyibe kerül?
A kiszállítás ára országosan 10.000 Ft / termék. 

Hány nap alatt szállítják házhoz a terméket?
Debrecen területén belül 1-2 munkanap, országos szállítás estében 5-15 munkanap is lehet. 



Készlet:

Mit jelent az, hogy "Jelenleg nincs raktáron"?
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.

Használt készüléket vásárolnak?
Nem, jelenleg nincs lehetőség használt készülék felvásárlásra, beszámítására. 

Webáruház készítés