Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Házhozszállítás

Fogyasztó Barát

Minősítés

Információk

Üzlet
4030 Debrecen Galamb utca 19.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 18:00
Szombat: 8:00 - 18:00

Üzlet: 0670/701-9701 


Szerviz

4033 Debrecen Sámsoni út 121.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00
Szombat: 8:00 - 13:00

Üzlet: 0652/230-613

Hibabejelentés: 0670/432-3131

Hűtőgépek javítása szervizelése:

0630/867-8531


Bankártya



Üzletünkben, Master, Maestro és Visa bankártyát is elfogadunk!

Gyakran Ismételt Kérdések

Alap fogalmak és tulajdonságok:


Szépséghibás termék jelentése: 
A termék minimális horzsolással vagy ujjbegynél kisebb inkább fénytörésnél észrevehető sérüléssel kerül hozzánk, ezeket is érdemes megtekinteni, viszont tényleg elenyésző a sérülése.

Szállítássérült készülék:
Konkrét sérülés van a terméken ami jól látható, jellemzően az oldalán és az elején, ezeket mindig fotóval be is mutatjuk oldalunkon. A sérülés nem befolyásolja a készülék működését, jellemzőek lehetnek a horpadások és a festéksérülések is.

Visszatérített készülék:
Ezek a készülékek külföldön voltak beüzemelve és 90-120 napon belüli visszavásárlásra vagy hitel nem fizetése miatti visszatérítésre került. 
A készülékekre teljesértékű garancia érvényes vagyis 12 hónap, természetesen ezután is lehet hozzánk fordulni szervizeléssel kapcsolatban.
A termékek tesztelésen és átvizsgáláson estek át, így teljesértékű készüléknek minősül. 

Esztétikai hibás termék:
Talán azért is tettem külön kategóriába, mert itt nagyrészt gyári csomagolt készülékekről van szó, amelyek a készítésük közben ,nem megfelelő színű műanyagot kaptak, vagyis a termék végellenőrzésekor semmi műszaki problémát nem találtak. Jellemző eltérések, festés hiba, rossz műanyag szín, nem zárható kulccsal a készülék stb.

Felújított termékek:
Jellemzően olyan készülékek, amik több év használat után egy nagy szervizen estek át, ahol a kopó forgó alkatrészek is cserélve lettek.

 


Fizetési lehetőségek:

Átutalással tudok fizetni?
Természetesen, ilyenkor átutalási számlát adunk ki, aminek a számla számát a közlemény rovatba kell írni.

Utánvétre van lehetőség?
A munkatársainknál is lehet a helyszínen fizetni, vagy futárszolgálatnál szintén átvételkor.

Lehet kártyával fizetni?
Igen, a Galamb utcai üzletünkben lehet. (Kivéve Visa kártya)
Sámsoni úti üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.


Garanciás információk:

A garanciát hol tudom érvényesíteni?
Minden esetben a garanciához az általunk kiállított garancialevél szükséges, amennyiben gyártói garancia vonatkozik a készülékre ott meg tudja tekinteni az elérhetőségeket.

Garancián túl hol tudom szervizelni a készülékem?
Abban az esetben ha, nálunk vásárolta, akkor az  év után is mi szervizeljük készülékét.

Mennyi idő általában a szervizelés?
Átlagban 13 munkanapot lehet mondani, viszont ez függhet az alkatrész beszállító partnertől.
Minden esetben felvesszük az adatokat és tájékoztatjuk a javítás készenlétéről.

Tudnak biztosítani cserekészüléket?
Szervizelés ideje alatt sajnos cserekészülék biztosítására nincs lehetőség.


Közlekedés és Parkolás:

Tömegközlekedéssel megközelíthető?
Igen, a Nagyállomás felöl két járattal is megközelíthető, 30-as busszal a Zsibogó megálló, és a 48-as busszal a Vécsey utcai megállóból 5 perc sétával megközelíthető a Galamb utca 19. szám alatti üzletünk.

Vécsey utcai megállóból 5 perc



Zsibogó megálló szintén 5 perc




Parkolási lehetőség van az bolt közelében?
Az üzlet előtt és az üzlet mellett lévő udvarban is van parkolóhely.

Házhozszállítás:

Van házhozszállítás? Mennyibe kerül?
Debrecen területén belül ingyenes a házhoz szállítás, abban az esetben térhet el az előzőektől ha külterület, vagy ha több emeletet kell megtenni gyalogosan.

Beviszik a lakásba a készüléket?
Minden esetben a készüléket a kért helyre tesszük a lakásban.
A régi készülék kikötését sajnos nem áll módunkban megvárni.

Bekötjük a készüléket?
Minden eseben a készülék bekötését a vevőnek kell biztosítania.

Hajdú-Bihar megyén belüli szállítás is ingyenes?
Egyedi egyeztetés alapján, keresse munkatársunkat az üzlet telefonszámán a bővebb tájékoztatásért.
Üzlet: 0670/7019701

Országos kiszállítás:

Van országos kiszállítás?
A termékeket az ország bármely pontjára ki tudjuk szállíttatni futárszolgálattal, és ők szintén a lakásban fogják elhelyezni. Itt tud utánvéttel fizetni, így csak akkor kell kifizetni, amikor ténylegesen megérkezett.
Fontos: mindig érdemes ellenőrizni a csomagolás, hogy nincs e sérülés vagy horzsolódás, ha van, úgy fotót kell róla készíteni, jegyzőkönyvet írni, és ügyfélszolgálatunkat értesíteni a problémáról.

Mennyibe kerül?
A kiszállítás ára országosan és egységesen 5000 Ft / termék. Ez kis csomag esetén természetesen alacsonyabb.

Hány nap alatt szállítják házhoz a terméket?
Debrecen területén belül 1-2 munkanap, országos estében 4-6 munkanap is lehet. A kiszállítás előtti napon mindenképp fog egyeztetni telefonon a futárszolgálat.
További kérdésekben keresse ügyfélszolgálatunkat. 

A termék kiszállításakor a régi készüléket elszállítják?
Abban az esetben ingyenesen elszállítjuk, ha saját autó szállítja ki az új készüléket, mivel a futárszolgálat megbízásos alapon vesz fel csomagot. Amennyiben futárszolgálat hozza el, abban az esetben különdíjat kell felszámolnunk.

Készlet:

Mit jelent az, hogy "Jelenleg nincs raktáron"?
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.

Használt készüléket vásárolnak?
A Db. Sámsoni út 121 szám alatti szervizünkben egyedi elbírálás szerint lehetséges a vásárlás.

Webáruház készítés