Kategóriák
Gyakran Ismételt Kérdések
Alap fogalmak és tulajdonságok:
Szépséghibás termék jelentése:
A termék minimális horzsolással vagy ujjbegynél kisebb inkább fénytörésnél észrevehető sérüléssel kerül hozzánk, ezeket is érdemes megtekinteni, viszont tényleg elenyésző a sérülése.
Szállítássérült készülék:
Konkrét sérülés van a terméken ami jól látható, jellemzően az oldalán és az elején, ezeket mindig fotóval be is mutatjuk oldalunkon. A sérülés nem befolyásolja a készülék működését, jellemzőek lehetnek a horpadások és a festéksérülések is.
Visszatérített készülék:
Ezek a készülékek külföldön voltak beüzemelve és 90-120 napon belüli visszavásárlásra vagy hitel nem fizetése miatti visszatérítésre került.
A készülékekre teljesértékű garancia érvényes vagyis 12 hónap, természetesen ezután is lehet hozzánk fordulni szervizeléssel kapcsolatban.
A termékek tesztelésen és átvizsgáláson estek át, így teljesértékű készüléknek minősül.
Esztétikai hibás termék:
Talán azért is tettem külön kategóriába, mert itt nagyrészt gyári csomagolt készülékekről van szó, amelyek a készítésük közben ,nem megfelelő színű műanyagot kaptak, vagyis a termék végellenőrzésekor semmi műszaki problémát nem találtak. Jellemző eltérések, festés hiba, rossz műanyag szín, nem zárható kulccsal a készülék stb.
Felújított termékek:
Jellemzően olyan készülékek, amik több év használat után egy nagy szervizen estek át, ahol a kopó forgó alkatrészek is cserélve lettek.
Fizetési lehetőségek:
Átutalással tudok fizetni?
Természetesen, ilyenkor átutalási számlát adunk ki, aminek a számla számát a közlemény rovatba kell írni.
Utánvétre van lehetőség?
A munkatársainknál is lehet a helyszínen fizetni, vagy futárszolgálatnál szintén átvételkor.
Lehet kártyával fizetni?
Igen, a Galamb utcai üzletünkben lehet. (Kivéve Visa kártya)
Sámsoni úti üzletünkben kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség.
Garanciás információk:
A garanciát hol tudom érvényesíteni?
Minden esetben a garanciához az általunk kiállított garancialevél szükséges, amennyiben gyártói garancia vonatkozik a készülékre ott meg tudja tekinteni az elérhetőségeket.
Garancián túl hol tudom szervizelni a készülékem?
Abban az esetben ha, nálunk vásárolta, akkor az év után is mi szervizeljük készülékét.
Mennyi idő általában a szervizelés?
Átlagban 13 munkanapot lehet mondani, viszont ez függhet az alkatrész beszállító partnertől.
Minden esetben felvesszük az adatokat és tájékoztatjuk a javítás készenlétéről.
Tudnak biztosítani cserekészüléket?
Szervizelés ideje alatt sajnos cserekészülék biztosítására nincs lehetőség.
Közlekedés és Parkolás:
Tömegközlekedéssel megközelíthető?
Igen, a Nagyállomás felöl két járattal is megközelíthető, 30-as busszal a Zsibogó megálló, és a 48-as busszal a Vécsey utcai megállóból 5 perc sétával megközelíthető a Galamb utca 19. szám alatti üzletünk.
Vécsey utcai megállóból 5 perc
Zsibogó megálló szintén 5 perc
Parkolási lehetőség van az bolt közelében?
Az üzlet előtt és az üzlet mellett lévő udvarban is van parkolóhely.
Házhozszállítás:
Van házhozszállítás? Mennyibe kerül?
Debrecen területén belül ingyenes a házhoz szállítás, abban az esetben térhet el az előzőektől ha külterület, vagy ha több emeletet kell megtenni gyalogosan.
Beviszik a lakásba a készüléket?
Minden esetben a készüléket a kért helyre tesszük a lakásban.
A régi készülék kikötését sajnos nem áll módunkban megvárni.
Bekötjük a készüléket?
Minden eseben a készülék bekötését a vevőnek kell biztosítania.
Hajdú-Bihar megyén belüli szállítás is ingyenes?
Egyedi egyeztetés alapján, keresse munkatársunkat az üzlet telefonszámán a bővebb tájékoztatásért.
Üzlet: 0670/7019701
Országos kiszállítás:
Van országos kiszállítás?
A termékeket az ország bármely pontjára ki tudjuk szállíttatni futárszolgálattal, és ők szintén a lakásban fogják elhelyezni. Itt tud utánvéttel fizetni, így csak akkor kell kifizetni, amikor ténylegesen megérkezett.
Fontos: mindig érdemes ellenőrizni a csomagolás, hogy nincs e sérülés vagy horzsolódás, ha van, úgy fotót kell róla készíteni, jegyzőkönyvet írni, és ügyfélszolgálatunkat értesíteni a problémáról.
Mennyibe kerül?
A kiszállítás ára országosan és egységesen 10.000 Ft / termék. Ez kis csomag esetén természetesen alacsonyabb.
Hány nap alatt szállítják házhoz a terméket?
Debrecen területén belül 1-2 munkanap, országos estében 4-6 munkanap is lehet. A kiszállítás előtti napon mindenképp fog egyeztetni telefonon a futárszolgálat.
További kérdésekben keresse ügyfélszolgálatunkat.
A termék kiszállításakor a régi készüléket elszállítják?
Abban az esetben ingyenesen elszállítjuk, ha saját autó szállítja ki az új készüléket, mivel a futárszolgálat megbízásos alapon vesz fel csomagot. Amennyiben futárszolgálat hozza el, abban az esetben különdíjat kell felszámolnunk.
Készlet:
Mit jelent az, hogy "Jelenleg nincs raktáron"?
"Jelenleg nincs raktáron" jelentése: Az adott termék elfogyott, így nem rendelhető. Reménykedünk benne, hogy hamarosan újra érkezik belőle. Ha újra rendelhetővé válik, weblapunkon jelezzük.
Használt készüléket vásárolnak?
A Db. Sámsoni út 121 szám alatti szervizünkben egyedi elbírálás szerint lehetséges a vásárlás.