Fizetési megoldás
TOP termékek
Fogyasztó Barát

Minősítés

Információk

 

Üzlet
4030 Debrecen Galamb utca 19.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 18:00
Szombat: 8:00 - 18:00

Üzlet: 0670/701-9701 

 
Szerviz

4033 Debrecen Sámsoni út 121.
Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00
Szombat: 8:00 - 13:00


Üzlet: 0652/230-613

Hibabejelentés: 0670/432-3131

Hűtőgépek javítása szervizelése:

0630/867-8531


Bankártya



Üzletünkben, Master, Maestro és Visa bankártyát is elfogadunk!

Termékajánló
Házhozszállítás

Hírlevél

Fontos változások a kiszállításban


Tájékoztatjuk debreceni és Hajdú-Bihar megyei vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítást a következő feltételekkel tudjuk biztosítani:

A készülékeket lakás esetén az ajtóig, családi ház esetén a kapuig tudjuk szállítani.

Otthoni karantén alatt lévő vásárlók esetén, a bejárattól 5 méterre helyezzük el a készüléket és a kisérő dokumentációt, ilyen esetben csak előre utalással tudunk értékesíteni, a szállító kollégák sem készpénzt sem bankkártyát nem kezelnek.

A 220 Outlet Csapata megkéri a tisztelt vásárlókat hogy a személyes érintkezés minimálisra csökkentése érdekében a járványra való tekintettel a webáruházon keresztül való kiválasztást és házhoz szállítást részesítsék előnyben, az üzletben történő vásárlás helyett.

Egyéb a működésünket érintő változásig kérjük a fentiek figyelembe vételét.

Országos házhoz szállításkor a készüléket nem feltétlenül fogják a lakásban elhelyezni.
Kérjük kedves vásárlóinkat gondoskodjanak a lakásba való vagy emeletre való szállításról, az esetek nagy részében házig történik a szállítás. Megértésüket köszönjük.


Országos kiszállítás

Tájékoztató az országos házhozszállítással kapcsolatos ideiglenes változásokról!

FRISSÍTÉS

Június 2. keddi naptól kezdődően az alábbi protokoll szerint járnak el a KOVA Trans sofőrjei kézbesítésnél:

  • Kollégáink ismét beszállítják a termékeket a lakáson / házon belülre, a rendeltetési helyre: az átvevő addig, amíg beviszik a gépet a kért helyre, legalább 2 méter távolságot tartson a futároktól!
  • A csomag bevitele után a kollégánk igény szerint kicsomagolják a gépet, majd kilépnek a helyiségből: ekkor van lehetősége az átvevőnek szemrevételezni a csomagot (ép-e, sérülésmentes-e, azt kapta-e, amit rendelt).
    Reklamációt továbbra is csak akkor tudunk elfogadni a csomaggal kapcsolatban, ha azt a futárok jelenlétében jelzi az átvevő! Utólagos reklamációnak nem tudunk helyt adni.
  • Ezután megtörténik az áruutánvét kiegyenlítése, amennyiben készpénzzel fizetendő csomagról van szó.
  • Végül az átvevő (saját tollával) aláírja a szállítólevelet, ezzel igazolja a csomag átvételét.

Kollégáink bizonyos esetekben továbbra is megtagadhatják a csomag beszállítását a rendeltetési helyre, úgy mint:

  • hatósági házi karantén (járványügyi megfigyelés alatt álló személy)
  • kórház, egészségügyi intézmény
  • amennyiben a futár úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt egészségügyi kockázattal jár (ezen lehetséges kockázatokat folyamatosan monitorozzuk)

Célunk  továbbra is az, hogy minimálisra csökkentsük a fertőzés kockázatát, ennek érdekében kollégáinkat védőfelszerelésekkel láttuk el (gumikesztyű, szájmaszk).

Megkérjük tisztelt partnereinket, hogy a fenti változásról minden vásárlójukat értesíteni szíveskedjenek, továbbá felhívni figyelmüket arra, hogy törekedjenek a minimális személyes érintkezésre mindannyiunk érdekében!

Amennyiben törvényi, vagy bármilyen egyéb akadálya lenne a rendeltetésszerű működésünknek,  vagy a járványügyi helyzet ismét fokozódna, akkor a szigorított csomagátadási protokollunkat visszaállítjuk.
Erről természetesen partnereinket haladéktalanul tájékoztatni fogjuk.

A fenti intézkedéseket a korona vírusról eddig publikált információk ismeretében hoztuk.


Március 24. keddi naptól kezdődően az alábbi protokoll szerint járnak el a KOVA Trans sofőrjei kézbesítésnél:

  • Termékek átadása a bejárati ajtóban történik, az ingatlanba (lakásba, családi házba) nem lépnek be, így nem is viszik a csomagot a rendeltetési helyre.
  • Az a cél, hogy a lehető legrövidebb időt töltsék kollégáink a címen, így a gépet nem csomagolják ki és a csomagolóanyagot nem szállítják el.
  • Régi gép elszállítására csak abban az esetben történhet meg, ha a vásárló kikészíti elszállításra alkalmas állapotban az ajtó elé.

  • Fuvarlevelet nem kell aláírnia az átvevőnek, így (előre fizetett küldemény esetén) van lehetőség érintésmentes átadásra.
    Aláírás helyett kérjük, hogy az átvevő készítse elő egy fényképes igazolványát! Az aláírás helyére az okmány sorszámát és az átvevő nevét írják be a futárok.

Ez tehát azt jelenti, hogy KOVA Trans kiszállítás esetén, ha előre kifizetik a csomagot, akkor van lehetőségük teljesen kontaktmentes csomagátvételre a holnapi naptól.

 


2020.03.18.


Március 19. csütörtöki naptól kezdődően az alábbi protokoll szerint járnak el a KOVA Trans sofőrjei kézbesítésnél:

  • Termékek átadása a bejárati ajtóban történik, az ingatlanba (lakásba, családi házba) nem lépnek be, így nem is viszik a csomagot a rendeltetési helyre.
  • Az a cél, hogy a lehető legrövidebb időt töltsék kollégáink a címen, így a gépet nem csomagolják ki és a csomagolóanyagot nem szállítják el.
  • Régi gép elszállítására csak abban az esetben történhet meg, ha a vásárló kikészíti elszállításra alkalmas állapotban az ajtó elé.
  • Fuvarlevelet a vásárló csak a saját tollával írhatja alá, a futár a saját tollát nem adhatja oda másnak.

2020.03.17

A járvány következtében 2020.03.17-től az alábbiak szerint módosul a csomagátadás a KOVA Trans által kézbesített küldemények esetében:

  • A KOVA Trans kollégái továbbra is beszállítják a megrendelt csomagot a rendeltetési helyre.
  • A futárszolgálat kollégái megkérik az átvevőt (címzettet), hogy addig, amíg beviszik a gépet a kért helyre, legalább 2 méter távolságot tartsanak tőlük!
  • A csomag bevitele után a futárszolgálat munkatársai igény szerint kicsomagolják a gépet, majd kilépnek a helységből.
  • Ekkor van lehetősége az átvevőnek szemrevételezni a csomagot (ép-e, sérülésmentes-e, azt kapta-e amit rendelt).
  • Ezután megtörténik az áruutánvét kiegyenlítése: a futárok továbbra is kezelnek készpénzt, de szeretnénk, ha a webáruházak előtérbe helyeznék a weboldalon történő előre fizetést, hogy a készpénzmozgást a futárok és a vásárlók között minimalizálhassuk!
  • Utolsó lépésként az átvevő (saját tollával) aláírja a szállítólevelet, amit a futárszolgálat munkatársa elvesz tőle és távoznak a címről.

KOVA Trans az alábbi esetekben megtagadhatja a csomag kézbesítését:

  • hatósági házi karantén (járványügyi megfigyelés alatt álló személy)
  • kórház, egészségügyi intézmény

A fenti változtatások mellett a szállítási szolgáltatást jelen állás szerint folyamatosan és zavartalanul biztosítani tudjuk. Amennyiben törvényi, vagy bármilyen egyéb akadálya lenne a rendeltetésszerű működésünknek, arról természetesen partnereinket haladéktalanul tájékoztatni fogjuk.

Webáruház készítés